Sjekk ut vår nye video

Vår flotte elever forteller hvordan det er å gå på Vardø vgs!

Ledig skoleplass og hybler

Vi har ledige plasser

Takk for hyggelige år sammen

Elever skal få mulighet til annullering

Eksamen: Elever i videregående skole som tok eksamen 22. mai skal få mulighet til annullering av eksamen og dispensasjon

Ledige stillinger

Programfaglærere på Vg1 IT og medieproduksjon Informasjonsteknologi VG2 og Medieproduksjon VG2 2 hele stillinger fra 1.august 2023

Vinnerne av kokkekamp 2023

Meld deg opp til privatisteksamen

Har du behov for å forbedre karakter i et fag eller ta eksamen i et fag du ikke har fra før? Da kan du melde deg opp som privatist og ta eksamen ved en av våre videregående skoler.

Privatisteksamen

Har du behov for å forberede karakter i et fag eller ta eksamen i fag du ikke har fra før, så kan du melde deg opp som privatist og ta eksamen.

Portalen for søking til videregående opplæring åpner 6. januar

Vigo-portalen for å søke seg til videregående opplæring åpner 6. januar 2023.

Innlogging for foreldre/foresatte Visma InSchool

Innlogging Visma InSchool Bruk lenken som ligger på skolens hjemmeside Velg ID-porten for innlogging Foresatte har tilgang til elevinformasjon så lenge barnet er under 18 år. Etter dette utestenger systemet foreldre/foresatte Eleven kan selv gi foreldre enkelte tilganger etter fylte 18 år. Opplæringsvideo for innlogging her.