Sjekk ut vår nye video

Vår flotte elever forteller hvordan det er å gå på Vardø vgs!

Finansminister Trygve Slagsvold Vedum og ordfører i Vardø, besøker Vardø videregående skole

Program for sjømatuka 2024

I uke 17 arrangerer den nasjonale sjømatlinja sin årlige sjømatuke med flere ulike og spennende arrangementer.

Video om vår nasjonale sjømatlinje

Ungdomsmøte med ungdomsrådet

Overordnet beredskapsplan for FFK

Finnmark fylkeskommune har ansvar for å ta vare på egne ansatte, tjenesteproduksjon, økonomiske verdier og fylkeskommunens omdømme. Uønskede hendelser må håndteres effektivt og godt, slik at skadeomfanget avgrenses til ett minimum og tjenesteproduksjonen opprettholdes eller blir gjenopprettet på en sikker og effektiv måte.

Ledig stilling ved Vardø videregående skole

Informasjon om Ungdata

I 2024 gjennomføres spørreundersøkelsen Ungdata i Finnmark blant elever på videregående skole.  Undersøkelsen skal gjennomføres i løpet av uke 10 til 12. Målet er å få en oversikt over hvordan ungdom har det, og hva de driver med i fritida.

Informasjon til privatister

Dato og tidspunkt for privatisteksamen er nå tilgjengelig i privatistportalen.

Helsesykepleier

Timeliste over når helsesykepleieren er på skolen.

Husk å søke skoleskykss

Les mer eller søk skoleskyss  her